Jak zapisać się na Kongres?

Wejdź na stronę LINK i uzupełnij formularz zapisu. Jeśli wybierasz opcję z noclegiem i/lub przednoclegiem, zaznacz to w sekcji „Usługi dodatkowe”.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zapisów.

Kiedy zostanie potwierdzone moje uczestnictwo w Kongresie?

Po wypełnieniu formularza zapisu otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie swojego udziału. Wiadomość jest wysyłana na adres e-mail podany podczas rejestracji.  W celu potwierdzenia swojego udziału kliknij znajdujący się w e-mailu przycisk „Potwierdzam udział”. Tylko wtedy Twój udział w Kongresie zostanie potwierdzony.
Jeśli nie widzisz e-maila w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder „Spam”. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, napisz do nas na adres cok@vulcan.edu.pl.

Dlaczego podczas rejestracji nie mogę wybrać noclegu?
W przypadku wyczerpania się miejsc w pokojach 1- lub 2-osobowych nie można dokonać rezerwacji noclegu. Uczestnictwo w Kongresie jest jednak nadal możliwe – wystarczy wybrać opcję „Udział w Kongresie bez noclegu”.

Z kim będę zakwaterowany?
Osoby zakwaterowane w pokojach 2-osobowych będą dobierane losowo. Jeśli chcesz dzielić pokój z konkretną osobą, podaj jej dane w formularzu zapisu w sekcji „Notatki/uwagi”.

Jak zrezygnować z udziału w Kongresie?

Do 10 dni roboczych przed wydarzeniem możliwa jest bezkosztowa rezygnacja z udziału w Kongresie. Aby poinformować nas o rezygnacji, kliknij przycisk „Rezygnacja” znajdujący się w e-mailu potwierdzającym zapis.
Do 5 dni roboczych przed wydarzeniem możesz wskazać osobę, która weźmie udział w Kongresie zamiast Ciebie. Poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres cok@vulcan.edu.pl.
Po tym terminie uczestnik, który nie weźmie udziału w Kongresie jest zobowiązany zapłacić pełną kwotę.

Na jakie dane zostanie wystawiona faktura?
Na fakturze znajdą się dane, które wpisałeś w formularzu zapisu na Kongres. Będą to odpowiednio: dane pracodawcy – odbiorca faktury; dane płatnika – płatnik faktury. Faktura zostanie wystawiona z uwzględnieniem centralizacji VAT-u.

Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura jest wysyłana pocztą do 14 dni po wydarzeniu.

Otrzymałem błędnie wystawioną fakturę, co zrobić?
W celu dokonania korekty skontaktuj się z osobą, której dane widnieją na fakturze.