Podziękowania za udział
w Kongresie

Szanowni Państwo,

bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w dniach 21-22 października br. w III Kongresie EduHoryzonty. Wyjątkowe podziękowania chcielibyśmy przekazać naszym prelegentom, którzy dołożyli wielu starań, aby minione wydarzenie miało tak wysoką wartość merytoryczną. Dziękujemy, że zechcieliście Państwo aktywnie uczestniczyć w Kongresie. Mamy nadzieję, że zakres prelekcji wzbogacił Państwa wiedzę, a nowe znajomości będą stanowiły wyjątkowe wspomnienia. Jeżeli zechcą Państwo podzielić się z nami swoimi wrażeniami i przemyśleniami z wydarzenia, zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem konferencje@vulcan.edu.pl.

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy. Do zobaczenia za rok.

Informacje o Kongresie

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w Kongresie EduHoryzonty. To już trzecia edycja tego cenionego przez naszych Klientów wydarzenia. 

Przewodnie hasło tegorocznego Kongresu to „Oświata samorządowa w trakcie i po pandemii”. Porozmawiamy o współczesnych wyzwaniach w edukacji i o tym, czego nauczył nas miniony rok. Nasz wyjątkowy gość profesor Jacek Pyżalski podejmie się odpowiedzi na pytanie, czy wskutek pandemii i nauczania zdalnego nauczyliśmy się czegoś, czy dostaliśmy nauczkę. 

Ponadto zaprosimy Państwa do Japonii. Porozmawiamy z przedstawicielami japońskiego systemu edukacji o specyfice i organizacji oświaty w tym kraju. 

Poszukamy też z naszymi ekspertami sposobów na minimalizowane kosztów i maksymalizowanie zysków w wybranych obszarach finasowania oświaty. 

Zapraszamy dyrektorów wydziałów oświaty oraz prezydentów, burmistrzów, starostów, wójtów. 

Wyjątkowi goście

Ważne pytania i inspirujące odpowiedzi

Przykłady skutecznych rozwiązań

Wiele źródeł inspiracji

0 przeszkolonych osób

0 poruszonych tematów

0 wybitnych eksperów oświatowych

0 zrealizowane edycje

Prelegenci

Prof. UAM dr hab. Jacek Pyżalski
Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, trener

Profesor na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM w Poznaniu. Uczestnik i koordynator około 60 krajowych i międzynarodowych projektów badawczych, głównie dotyczących zachowań ryzykownych młodzieży, zaangażowania online młodych ludzi oraz kondycji psychicznej nauczycieli i ich kompetencji wychowawczych. Autor pierwszych na rynku polskim publikacji dotyczących agresji elektronicznej wśród dzieci i młodzieży.

Prof. UAM dr hab. Jacek Pyżalski
Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, trener
Ewa Radanowicz
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Radowie Małym, Dyrektor Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu UGiM w Goleniowie

Członkini społeczności The Global Change Leader Ashoka. Stworzyła autorską szkołę publiczną, do której przyjeżdżają ludzie z całej Polski, by zobaczyć, uczyć się i uwierzyć, że można. Współpracuje z samorządami, ośrodkami doskonalenia, uczelniami wyższymi, fundacjami. Współinicjatorka ogólnopolskiego, oddolnego ruchu Wiosna Edukacji. Inicjatorka ogólnopolskiego programu „Tu dba się o DOBROSTAN”.

Ewa Radanowicz
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Radowie Małym, Dyrektor Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu UGiM w Goleniowie
Kamila Dettlaff
Przewodnicząca Gminnej Komisji RPA oraz Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego

Od ponad 20 lat zajmuje się w samorządzie terytorialnym profilaktyką uzależnień. Inicjatorka i kreatorka nowego podejścia do procedur w przestrzeni profilaktyki uzależnień na terenie placówek oświatowych. Na co dzień przewodnicząca Gminnej Komisji RPA oraz Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego. Twórczyni lokalnego zintegrowanego systemu pomocy w tematyce uzależnień.

Kamila Dettlaff
Przewodnicząca Gminnej Komisji RPA oraz Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego
Krzysztof Kasztura
Zastępca Burmistrza Cieszyna

Zastępca Burmistrza Cieszyna

Krzysztof Kasztura
Zastępca Burmistrza Cieszyna
Ayaka Jimbo
Polsko-Japońskie Stowarzyszenie Młodzieży

Ukończyła polonistykę na uniwersytecie w Tokio. Językiem polskim zainteresowała się poprzez historię Polski, która zaciekawiła ją na tyle, że postanowiła nauczyć się języka. Była w Polsce parokrotnie, rok spędziła na studiach w Krakowie. Obecnie pracuje w Polsko-Japońskim Stowarzyszeniu Młodzieży. Poza pracą zawodową uczy chętnych języka polskiego.

Ayaka Jimbo
Polsko-Japońskie Stowarzyszenie Młodzieży
Kanae Kozieł Takasaki
Nauczycielka w szkole średniej w Tokio

Od 13 lat uczy języka angielskiego w jednej z prywatnych szkół średnich w Tokio. Jej pasją jest muzyka. Swoje zainteresowania mogła podtrzymywać prowadząc koło muzyczne w ramach wielu zajęć pozalekcyjnych, jakie wybierają japońscy uczniowie. Obecnie z powodu opieki nad małym dzieckiem jest wyłączona z obowiązku prowadzenia klubów pozalekcyjnych.

Kanae Kozieł Takasaki
Nauczycielka w szkole średniej w Tokio
Iwona Nowak
Nauczyciel, trener, edukator

Od ponad 23 lat związana jest z oświatą – najpierw jako nauczyciel w liceum, a potem naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu oraz dyrektor Kancelarii Prezydenta. Jako trener zawodowo interesuje się optymalizacją organizacji samorządowej oświaty zarówno w zakresie racjonalizacji kosztów, jak i podniesienia jakości kształcenia, a także szeroko pojętym aspektem zarządzania zmianą.

Iwona Nowak
Nauczyciel, trener, edukator
Anna Pawełas
Skarbnik Powiatu, Ekspert ds. finansów publicznych

Od 14 lat pracuje na stanowisku skarbnika powiatu, wcześniej pełniła funkcję głównego księgowego jednostki organizacyjnej powiatu. Ekspert w Ośrodku Rozwoju Edukacja oraz doradca ds. rozwoju oświaty samorządowej w Związku Miast Polskich. Posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzania kontroli funkcjonalnych i instytucjonalnych, monitorowania i analizy ekonomicznej i finansowej urzędu.

Anna Pawełas
Skarbnik Powiatu, Ekspert ds. finansów publicznych
Wojciech Sak
Wiceprezes Zarządu VULCAN

Ekspert w dziedzinach rozwoju biznesu, nowych technologii, funkcjonowania systemów edukacyjnych na świecie. Ma 15-letnie doświadczenie w obszarze zastosowania technologii informacyjnych w edukacji. Od prawie 14 lat zajmuje stanowisko Dyrektora Rozwoju Biznesu w Nowej Erze, od 3 lat jest Wiceprezesem Zarządu w VULCAN. Doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami wykorzystuje we wdrażaniu strategii biznesowych.

Wojciech Sak
Wiceprezes Zarządu VULCAN
Marek Konieczniak
Tłumacz, wydawca

Pasjonat odkrywania humanistycznej roli technologii informacyjnej w nauczaniu i zarządzaniu. Był nauczycielem i dyrektorem szkoły, w której wdrożył system informatycznego wsparcia zarządzania oświatą. Pracował w firmie VULCAN na stanowisku dyrektora oddziału w Katowicach oraz pełnomocnika zarządu ds. innowacyjności. Tłumacz książek „Pracować inaczej” oraz „Korporacyjni rebelianci”. Prowadzi własne wydawnictwo.

Marek Konieczniak
Tłumacz, wydawca
Mariusz Tobor
Ekspert oświatowy

Zajmuje się przede wszystkim organizacją i finansowaniem oświaty oraz statystyką oświatową. Autor wielu analiz, artykułów i wystąpień. Autor i współautor wielu opracowań doradczych. Współautor metody podziału budżetu oświaty i standaryzacji zatrudnienia, tzw. bonu organizacyjnego. Od wielu lat współpracuje z ZMP, jest ekspertem oświatowej części Systemu Analiz Samorządowych.

Mariusz Tobor
Ekspert oświatowy
Magdalena Olborska
CSR Manager, Samsung Electronics Polska

Odpowiada za projekty z zakresu zrównoważonego biznesu, szczególnie w obszarze działań społecznych wspierających edukację i rozwój przedsiębiorczości. Inicjatorka programu Samsung Inkubator, co dało początek globalnemu programowi CSR: Samsung for Impact. Pomysłodawczyni programu w zakresie odpowiedzialnego korzystania z mobilnych technologii. Samsung CyfrOFFy KONtakt jest pierwszą inicjatywą firmową w Polsce promującą cyfrowy dobrostan.

Magdalena Olborska
CSR Manager, Samsung Electronics Polska
Anna Siwek
Product owner w VULCAN

Zajmuje się zagadnieniami z obszaru organizacji, planowania budżetu oświaty oraz przewidywania wysokości części oświatowej subwencji ogólnej. Specjalizuje się w zarządzaniu produktami wspierającymi samorządy i jednostki oświatowe w realizacji powierzonych zadań. Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji indywidualnych rozwiązań wspomagających obsługę procesów zachodzących w JST.

Anna Siwek
Product owner w VULCAN

Partner Kongresu

Program

Program tabela

Jacek Różycki
Wojciech Sak

Niewątpliwie technologie zmieniają świat. Obserwujemy to zjawisko od dawna. Zastosowanie technologii w edukacji jest zjawiskiem, które szczególnie charakteryzuje różny poziom zaawansowania. To co połączyło świat edukacyjny, to nagła potrzeba przyspieszenia tych zmian z powodu pandemii. Wcześniejszy poziom korzystania z technologii w edukacji, zdecydowanie wpłynął na to, jak sobie poradziliśmy w sytuacji nagłego przejścia na formę online w nauczaniu, komunikacji, prezentacji, budowaniu relacji i wzajemnej pomocy.

Pandemia przyspieszyła zmiany, do których szkoły i samorządy się przygotowywały. Podczas wykładu spróbujemy przybliżyć Państwu temat wpływu technologii na świat. Przyjrzymy się tendencjom i kierunkom rozwoju świata szkolonego wspieranego nowymi technologiami. W szkołach jest coraz więcej sprzętu, który jest fundamentem używania różnego rodzaju platform i systemów – jak go optymalnie wykorzystać? Na wybranych przykładach narzędzi postaramy się pokazać Państwu ich potencjał we wspieraniu współczesnej edukacji.

Mariusz Tobor

Truizmem jest stwierdzenie, że pandemia wywarła na oświatę przemożny wpływ. Większość aspektów tego wpływu nie ma jednak bezpośredniego odzwierciedlenia w systemie informacji oświatowej i sprawozdawczości finansowej, czyli głównych źródłach danych o oświacie samorządowej. Zatem wpływ pandemii na oświatę w znacznym stopniu wymyka się analizom statystycznym.  Można natomiast  zauważyć zmiany dotyczące całych budżetów JST, zastanawiające przesunięcia w strukturze wydatków oświatowych i inne efekty kryzysu pandemicznego. Nie należy też zapominać, że pewne procesy w oświacie, zwłaszcza te, które wynikają z rewolucji w jej ustroju oraz z przemian demograficznych, są całkowicie niezależne od pandemii i toczą się swoim rytmem. W tym kontekście warto zastanowić się, w jakiej kondycji organizacyjnej i finansowej oświata samorządowa znajduje się obecnie i co ją może czekać w najbliższych latach.

11:15 -11:45

Iwona Nowak

Spotkanie będzie próbą zdiagnozowania problemów współczesnej edukacji, ze szczególnym wskazaniem na te najbardziej bolesne, związane z gwałtownie wzrastającą liczbą uczniów z orzeczeniami i opiniami, potrzebujących dodatkowego wsparcia. Będzie o braku motywacji do nauki, o niechęci do szkoły i nieradzeniu sobie z problemami. O perspektywie uczniowskiej i nauczycielskiej. Wszystko to w oparciu o osiągnięcia współczesnej nauki, badania prowadzone wśród uczniów i nauczycieli, dane statystyczne. Wynika z nich jasno, że bez zmiany podejścia do myślenia o kształceniu nie osiągniemy sukcesu.

W czasie spotkania nakreślimy najważniejsze kierunki, w których należy podążać, pokażemy ścieżki, gdzie szukać odpowiedzi na pojawiające się pytania, gdzie kierować uwagę w samodoskonaleniu. Jako ludzie odpowiedzialni za rozwój edukacji: nauczyciele, dyrektorzy, przedstawiciele samorządów, nie możemy ignorować zdobyczy nauki i wiedzy o tym, jak uczy się mózg i co jest mu najbardziej w procesie edukacji potrzebne. Nie możemy nie dostrzegać tempa zmian otaczającego nas świata i tego, jak wpływa ono również na edukację. Nie możemy uczyć po staremu w „nowoczesnych” szkołach.

Mariusz Tobor

Od momentu przejęcia prowadzenia szkół podstawowych przez gminy w 1996 r. wielokrotnie dyskutowano o podniesieniu pensum nauczycieli. Nigdy jednak nie doszło do takiej zmiany, mimo że samorządowcy zdawali się być jej gorącymi zwolennikami. Jednakże tym razem może być inaczej, bowiem wszystko wskazuje na to, że kierownictwo MEiN jest zdeterminowane, by przeprowadzić rewolucję w tej kwestii. Warto się zatem zastanowić, czy z perspektywy samorządów podniesienie pensum rzeczywiście będzie korzystne.

Jacek Pyżalski

Podczas wystąpienia zostaną omówione najważniejsze ustalenia badawcze dotyczące tego, jak przebiegała nauka zdalna w czasie zamknięcia szkół. Skoncentrujemy się na wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych, kompetencjach cyfrowych, ważnych relacjach w edukacji, zdrowiu psychicznym dorosłych i młodych ludzi a także nierównościach, które okazały się być bardzo istotne we wszystkich tych obszarach. Poświęcimy czas na omówienie pomysłów na to, jak samorządy i konkretne placówki edukacyjne mogą w przyszłości wykorzystać doświadczenia związane z edukacją zdalną we wszystkich omówionych obszarach, tak by trudne doświadczenia pandemii przełożyły się pozytywnie na jakość edukacji w lokalnych społecznościach.

Magdalena Olborska

Jak nowe technologie wpływają na edukację? Czy innowacyjne produkty i rozwiązania sprzyjają nowoczesnej szkole? Używanie nowych technologii w szkołach zainteresuje uczniów nauką pomagając im zdobyć kompetencje przyszłości. Dla nauczycieli to również szansa na rozwój i ogromna pomoc w prowadzeniu lekcji. Nie zapominajmy jednak o dodatkowych działaniach edukujących informujących, jak odpowiedzialnie i bezpiecznie korzystać z nowych technologii. Takie możliwości dają młodzieży i nauczycielom liczne programy edukacyjne i konkursy w zakresie cyberbezpieczeństwa czy cyfrowego zdrowia, a także nowoczesne metody nauczania ukierunkowujące na rozwój kompetencji przyszłości: myślenia projektowego, współpracy oraz krytycznego myślenia.

Iwona Nowak

Propozycje zmian w ustawie Prawo Oświatowe istotnie zmieniają zasady powoływania i odwoływania dyrektorów szkół. Warto się zastanowić nad tym, jak może to wpłynąć na relacje samorząd- dyrektorzy- kurator i funkcjonowanie oświaty w samorządzie.

prowadzący wywiady: Marek Konieczniak

Poszerzanie horyzontów zawsze wiąże się z przekraczaniem granic własnego rozumienia, własnych przekonań i sposobu widzenia świata. I mimo, że w zarządzaniu oświatą prawo oświatowe, finansowe i polityka oświatowa państwa wydają się być wystarczająco mocno nakreślonym horyzontem zadań i działań, to jednak jakość lokalnej oświaty warunkowana jest nie tylko wypełnianiem prawa oświatowego, lecz również pewnego własnego pomysłu na lokalną oświatę.

Można szukać inspiracji w miejscach, gdzie takie lokalne pomysły się sprawdzają. Można zaglądać na podwórka sąsiadów, ale można chcieć spojrzeć jeszcze dalej, poza granice kraju. W tym roku spojrzymy dużo dalej, bo aż do Japonii. W tym celu zaprosiliśmy do rozmowy japońskich nauczycieli, którzy przybliżą nam japoński system edukacji oraz jego mocne i słabe strony. Niewiele wiemy w Polsce o japońskiej oświacie, więc może się okazać, że te rozmowy ujawnią nam wiele ciekawych rzeczy, które z pewnością poszerzą nasze eduhoryzonty, a może i staną się inspiracją do lokalnych działań.

Ewa Radanowicz

Podczas prelekcji poszukamy odpowiedzi na ważne i nurtujące nas pytania, które zadajemy sobie każdego dnia:

Jak reagować na zadania i wyzwania, które przyniosła nam pandemia i dynamicznie zmieniający się świat? Jak robić to w obecnym stanie prawnym i finansowym?

Jak „uczłowieczyć” system i spowodować, żeby szkoła stała się miejscem rozwoju? Jak dbać o dobrostan i zdrowie naszej społeczności?

Jak uczynić szkołę publiczną miejscem kształtowania kompetencji? Organizacją samouczącą się, angażującą w rozwój uczniów, rodziców i nauczycieli?

Jak spowodować, żeby szkoła stała się nasza? W dialogu, współpracy i zrozumieniu?

10:45-11:15

Anna Pawełas, Anna Siwek

Anna Pawełas, skarbnik powiatu węgrowskiego, podzieli się z nami swoimi doświadczeniami dotyczącymi tego, jak optymalnie zaplanować wydatki na zadania oświatowe. Usłyszymy o tym, na co warto zwracać uwagę oraz co i jak kontrolować. Dowiemy się również, jak najlepiej wykazać dane do naliczenia części oświatowej subwencji ogólnej. Zapytamy o to, czy i jaki wpływ ma samorząd na podział subwencji i naliczoną dla niego kwotę oraz jak narzędzia informatyczne pomagają w działaniach dotyczących wyliczania subwencji.

Wywiad przeprowadzi Anna Siwek, product owner w firmie VULCAN, od wielu lat zajmująca się programami i zagadnieniami z obszaru organizacji i planowania budżetu oświaty, m.in. aplikacją Subwencja VULCAN.

Marek Konieczniak

Jakie jest DNA edukacji? Czy edukację można reformować bez namysłu nad jej najgłębszą istotą? Bez odpowiedzenia sobie na to pytanie, reformy edukacji będą zmieniały struktury, programy, listy lektur, i wiele innych rzeczy, nie rozwiązując praktycznie żadnego prawdziwego problemu edukacji. Uśpieni pozorną oczywistością rozumienia edukacji, tak naprawdę nie rozumiemy jej tak długo, jak długo nie zapytamy o jej istotę. A pytać o DNA edukacji, to odważyć się zawiesić nasze utrwalone osądy i definicje. Bez pokory zamilknięcia i przyznania, że być może jest jakaś inna perspektywa patrzenia na problem, skazani jesteśmy na ciągłe powielanie tego samego ze złudnym przekonaniem, że coś faktycznie zmieniamy.

Pomni einsteinowskiej przestrogi, że nie da się rozwiązać danego problemu z poziomu świadomości, który ten problem wygenerował, postaramy się wyjść poza horyzont utrwalonego poziomu myślenia o edukacji, mając nadzieję, że dotrzemy do głębszego jej zrozumienia, a być może również znajdziemy sposób przełożenia tego na codzienną praktykę pracy w oświacie.

Krzysztof Kasztura

Na przełomie roku 2020 i 2021 w Cieszynie opracowana została strategia rozwoju oświaty. O tym, jak przebiegały prace nad strategią, a w szczególności konsultacje społeczne - pomimo pandemii - opowie Zastępca Burmistrza Cieszyna, Pan Krzysztof Kasztura.

12:45-13:00

Kamila Dettlaff

Podczas spotkania przedstawione zostaną przykłady działań, które mogą pomóc placówkom oświatowym w stworzeniu dobrych praktyk związanych z zarządzaniem profilaktyką uzależnień. Powiemy też, w jaki sposób wybrane uwarunkowania skutecznej profilaktyki mogą być wdrażane w rzeczywistości oraz jaką rolę we wdrożeniu spójnej wizji może pełnić samorząd.

Na początek zajmiemy się podstawowymi zagadnieniami związanymi z profilaktyką uzależnień realizowaną w szkołach, takimi jak np.: wymagania do realizowania profilaktyki, potrzeby i kierunki działań. Następnie przejdziemy do przedstawienia podstawowych obowiązków związanych z przeciwdziałaniem uzależnieniom, nałożonych przez ustawodawcę na samorządy gminne. Omówiona zostanie podstawa prawna oraz obszary podejmowanych działań ze szczególnym wskazaniem na obszary realizowane w oświacie.

Nie zabraknie też konkretnych przykładów zadań, które mogą być realizowane w szkołach oraz pomysłów na zminimalizowanie kosztów organizacji profilaktyki uzależnień poprzez współpracę z gminą, bez obniżania jakości podejmowanych przedsięwzięć.

14:00-15:00

Zapraszamy uczestników Kongresu na wycieczkę po Wrocławiu. Wszystkie chętne osoby prosimy o podanie tej informacji w formularzu zapisu.

Cennik

Pakiet MINI
bez noclegu
1100
Koszt uczestnictwa obemuje:
udział w kongresie
materiały merytoryczne
przerwy kawowe i lunch w oba dni
uroczysta kolacja wieczorna
pakiet konferencyjny
konsultacje z ekspertami
zaświadczenie o uczestnictwie
Pakiet STANDARD
nocleg w pokoju 2-osobowym
1250
Koszt uczestnictwa obejmuje:
udział w kongresie
materiały merytoryczne
przerwy kawowe i lunch w oba dni
uroczysta kolacja wieczorna
pakiet konferencyjny
konsultacje z ekspertami
zaświadczenie o uczestnictwie
nocleg w pokoju 2-osobowym ze śniadaniem
Pakiet PREMIUM
nocleg w pokoju 1-osobowym
1400
Koszt uczestnictwa obejmuje:
udział w kongresie
materiały merytoryczne
przerwy kawowe i lunch w oba dni
uroczysta kolacja wieczorna
pakiet konferencyjny
konsultacje z ekspertami
zaświadczenie o uczestnictwie
nocleg w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem

Lokalizacja

Lokalizacja

Termin Kongresu

21-22.10.2021 r.

Lokalizacja Kongresu

Hotel Scandic Wrocław
ul. Piłsudskiego 49-57
50-032 Wrocław

Hotel Scandic Wrocław

Zobacz stronę hotelu >

Zdjęcia hotelu

Pytania i odpowiedzi

Przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Kongresu. Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt.

Jak zapisać się na Kongres?

Wystarczy kliknąć przycisk „Zapisz się”, następnie wypełnić formularz zapisu.

Kiedy zostanie potwierdzony mój udział w Kongresie?

Potwierdzenie wysyłane jest automatycznie na adres mailowy podany podczas rejestracji. Prosimy o sprawdzenie folderu spam, a w przypadku nieotrzymania potwierdzenia prosimy o kontakt.

Aby potwierdzić udział, należy kliknąć w przycisk „Potwierdzam udział”, znajdujący się w treści otrzymanego e-maila. W przypadku braku kliknięcia, udział w Kongresie nie zostanie potwierdzony.

Czy liczba miejsc udziału w Kongresie jest ograniczona?

Tak. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Czy istnieje możliwość przedłużenia pobytu w obiekcie po zakończeniu Kongresu?

Tak. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z organizatorem.

Czy uczestnicy otrzymają zaświadczenia?

Na podstawie listy zapisanych osób oraz obecności na Kongresie zostaną wystawione zaświadczenia i przekazane uczestnikom w formie papierowej na wydarzeniu.

Nie mogę wziąć udziału w Kongresie, co zrobić?

Rezygnacja z udziału w Kongresie bez ponoszenia kosztów jest możliwa do 10 dni roboczych przed wydarzeniem. W tym celu należy nacisnąć przycisk „Rezygnacja” znajdujący się w mailu potwierdzającym zapis lub napisać wiadomość mailową na adres cok@vulcan.edu.pl. Po tym terminie pracodawca jest zobowiązany zapłacić całą kwotę, zgodnie z wybranym pakietem konferencyjnym.

Czy w sytuacji, kiedy nie będę mogła/mógł uczestniczyć w Kongresie możliwe jest znalezienie zastępstwa?

Tak. Istnieje możliwość zmiany uczestnika, jednak należy o tym poinformować organizatora.

Faktura za udział

Na jakie dane zostanie wystawiona faktura?
Na fakturze zajdą się dane wpisane do formularza zapisu. Będą to odpowiednio: Dane pracodawcy – odbiorca faktury, Dane płatnika – płatnik faktury. Faktura zostanie wystawiona z uwzględnieniem centralizacji VAT-u.

Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura jest wysyłana pocztą do 14 dni po Kongresie.

Faktura została błędnie wystawiona, co zrobić?
W celu dokonania korekty prosimy o kontakt z osobą, której dane widnieją na fakturze.

SARS-CoV-2 – bezpieczeństwo

Akceptując „Warunki uczestnictwa w III Kongresie EduHoryzonty (tryb stacjonarny)” uczestnicy zobowiązują się korzystać z przestrzeni hotelu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przestrzegać nakazów, zakazów i ograniczeń wynikających z przepisów wydanych w związku z wystąpieniem stanu epidemii wywołanego zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, włączając w to wytyczne wydawane przez organy sanitarne.

Organizator zastrzega, że realizacja Kongresu jest uzależniona od sytuacji epidemiologicznej w kraju i w zależności od rozwoju sytuacji, a w szczególności wytycznych Rządu, ma prawo zorganizować Kongres w innym terminie lub w trybie online.

Osoby do kontaktu

Klaudia Ripa

młodszy specjalista ds. marketingu

Pytania organizacyjne
t: 532 080 621
m: Klaudia.Ripa@vulcan.edu.pl

Anna Pełka

menadżer ds. rozwoju usług

Pytania merytoryczne
t: 539 679 410
m: Anna.Pelka@vulcan.edu.pl

Magdalena Budaj

specjalista ds. jakości nauczania

Pytania o faktury, zaświadczenia
t: 602 528 691
m: Magdalena.Budaj@vulcan.edu.pl