Jak zapisać się na Kongres?

Wystarczy wybrać panel (księgowy lub płacowy), a następnie kliknąć przycisk „Zapisz się”.

Kiedy zostanie potwierdzony mój udział w Kongresie?

Potwierdzenie wysyłane jest automatycznie na adres mailowy podany podczas rejestracji. Prosimy o sprawdzenie folderu spam, a w przypadku nieotrzymania potwierdzenia prosimy o kontakt.

Aby potwierdzić udział, należy kliknąć w przycisk „Potwierdzam udział”, znajdujący się w treści otrzymanego e-maila. W przypadku braku kliknięcia, udział w Kongresie nie zostanie potwierdzony.

Czy liczba miejsc udziału w Kongresie jest ograniczona?

Tak. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Czy liczba miejsc noclegowych jest ograniczona?

Liczba miejsc w pokojach dwuosobowych (tańsza opcja) jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Opcja ta zostanie automatycznie wyłączona przy zapisach po wykorzystaniu limitu. Wówczas istnieje możliwość rezerwacji noclegów w pokoju jednoosobowym (droższa opcja).

Czy istnieje możliwość przedłużenia pobytu w obiekcie po zakończeniu Kongresu?

Tak. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z organizatorem.

Czy uczestnicy otrzymają zaświadczenia?

Na podstawie listy zapisanych osób oraz obecności na Kongresie zostaną wystawione zaświadczenia i przekazane uczestnikom w formie papierowej na wydarzeniu.

Nie mogę wziąć udziału w Kongresie, co zrobić?

Rezygnacja z udziału w Kongresie bez ponoszenia kosztów jest możliwa do 10 dni roboczych przed wydarzeniem. W tym celu należy nacisnąć przycisk „Rezygnacja” znajdujący się w mailu potwierdzającym zapis lub napisać wiadomość mailową na adres cok@vulcan.edu.pl. Po tym terminie pracodawca jest zobowiązany zapłacić całą kwotę, zgodnie z wybranym pakietem konferencyjnym.

Czy uczestnicy otrzymają zaświadczenia?

Na podstawie listy zapisanych osób oraz obecności na Kongresie zostaną wystawione zaświadczenia i przekazane uczestnikom w formie papierowej na wydarzeniu.

Faktura za udział

Na jakie dane zostanie wystawiona faktura?
Na fakturze zajdą się dane wpisane do formularza zapisu. Będą to odpowiednio: Dane pracodawcy – odbiorca faktury, Dane płatnika – płatnik faktury. Faktura zostanie wystawiona z uwzględnieniem centralizacji VAT-u.

Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura jest wysyłana pocztą do 14 dni po Kongresie.

Faktura została błędnie wystawiona, co zrobić?
W celu dokonania korekty prosimy o kontakt z osobą, której dane widnieją na fakturze.

SARS-CoV-2 – bezpieczeństwo

Zależy nam na Państwa bezpieczeństwie, dlatego zapewniamy, że w czasie trwania wydarzenia zostaną zachowane obowiązujące środki ostrożności.

Akceptując „Warunki uczestnictwa w VII Kongresie Księgowych i Płacowych Oświaty” uczestnicy zobowiązują się korzystać z przestrzeni hotelu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przestrzegać nakazów, zakazów i ograniczeń wynikających z przepisów wydanych w związku z wystąpieniem stanu epidemii wywołanego zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, włączając w to wytyczne wydawane przez organy sanitarne.

Organizator zastrzega, że realizacja Kongresu jest uzależniona od sytuacji epidemiologicznej w kraju i w zależności od rozwoju sytuacji, a w szczególności wytycznych Rządu, ma prawo zorganizować Kongres w innym terminie lub w trybie online.