Pytania i odpowiedzi

Przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące konferencji. Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt.

Jak zapisać się na konferencję?

1. Prosimy przejść na stronę www.nowoczesnaszkola.vulcan.edu.pl i uzupełnić formularz zapisu. Formularz powinna wypełnić jedna osoba wskazana przez dyrektora, zapisując całą placówkę.

2. Tydzień przed konferencją, na wskazany w formularzu zapisu adres mailowy otrzymają Państwo wiadomość z linkiem do kwestionariusza. Maila należy przesłać wszystkim pracownikom szkoły, którzy chcieliby wziąć udział w wydarzeniu 25.08.2021r. 

3. Kwestionariusz będzie składał się z pytań o: imię, nazwisko, adres email (każda osoba powinna wpisać unikatowy adres email, co oznacza, że 2 osoby nie będą mogły użyć tego samego adresu), stanowisko pracy, pełną nazwę placówki oraz miejscowość.

4. Po wypełnieniu kwestionariusza zostaną przydzielone dostępy do platformy Pine, na której odbywać się będzie konferencja. O przyznanym dostępie dowiedzą się Państwo z wiadomości, która przyjdzie bezpośrednio na podane (w kwestionariuszu) adresy mailowe. Razem z nim otrzymają Państwo film instruktażowy, dzięki któremu poruszanie się po platformie będzie jeszcze prostsze.

  

Kiedy placówka otrzyma potwierdzenie udziału w konferencji? 

Potwierdzenie wysyłane jest automatycznie na adres mailowy podany podczas rejestracji placówki. Prosimy również o sprawdzenie folderu spam, a w przypadku nieotrzymania potwierdzenia o kontakt z nami. 

Aby potwierdzić udział, należy kliknąć w przycisk „Potwierdzam udział”, znajdujący się w treści otrzymanego e-maila. W przypadku braku kliknięcia, udział w konferencji nie zostanie potwierdzony. 

  

Jak będzie realizowana konferencja? 

Konferencja będzie realizowana w pełni zdalnie w formie transmisji na żywo. Każda z zapisanych osób po wypełnieniu kwestionariusza przesłanego przez przedstawiciela placówki otrzyma na swój adres email dostęp do platformy Pine, który umożliwi uczestnictwo w konferencji 25 sierpnia. Potrzebują Państwo jedynie urządzenia (komputer, laptop, smartfon, tablet) podłączonego do Internetu.

W ramach pakietu konferencyjnego otrzymują Państwo dostęp do wszystkich paneli i uczestnicy sami będą wybierali panele, w których chcą uczestniczyć. 

Podczas wykładów dotyczących aplikacji przewidziany jest również panel „Pytań i odpowiedzi”, podczas którego prelegenci odpowiedzą na najczęściej zadawane przez uczestników pytania. 

Czy konferencja będzie nagrywana i w jaki sposób udostępnione zostaną nagrania? 

Konferencja będzie nagrywana, a nagrania zostaną umieszczone na stronie Centrum Kompetencji VULCAN i będą dostępne do 30 września. 

Czy uczestnicy otrzymają zaświadczenia? 

Na podstawie listy osób zapisanych z danej placówki oraz obecności na wydarzeniu zostaną wystawione zaświadczenia i przesłane w formie elektronicznej na adres mailowy placówki. Zaświadczenia będą wystawiane wyłącznie osobom obecnym na konferencji. 

Czy obowiązuje limit osób, które mogą uczestniczyć w konferencji? 

Nie, w ramach pakietu uczestnictwa mogą Państwo zarejestrować wszystkie osoby ze swojej placówki. To Państwo decydują, ile osób będzie uczestniczyć w konferencji. Cena zależy wyłącznie od wielkości placówki. 

W jakim terminie placówka może zrezygnować z konferencji bez ponoszenia kosztów? 

Rezygnacja placówki z udziału w konferencji bez ponoszenia kosztów jest możliwa do 10 dni roboczych przed wydarzeniem. W tym celu należy nacisnąć przycisk „Rezygnacja” znajdujący się w mailu potwierdzającym zapis lub napisać wiadomość mailową na adres cok@vulcan.edu.pl. Po tym terminie placówka jest zobowiązana zapłacić całą kwotę, zgodnie z wybranym pakietem konferencyjnym. 

Faktura za udział 

Na jakie dane zostanie wystawiona faktura?
Na fakturze zajdą się dane wpisane do formularza zapisu. Będą to odpowiednio: Dane pracodawcy – odbiorca faktury, Dane płatnika – płatnik faktury. Faktura zostanie wystawiona z uwzględnieniem centralizacji VAT-u. 

Kiedy placówka otrzyma fakturę?
Faktura jest wysyłana pocztą do 14 dni po konferencji. 

Faktura została błędnie wystawiona, co zrobić?
W celu dokonania korekty prosimy o kontakt z osobą, której dane widnieją na fakturze.